Jag kunde inte bry mig mindre.

Tjena.
Idag började jag 8.50, det var fett jobbigt att gå upp. Men jag hällde i mig några liter kaffe å sminka mig å sånt i några år sen gick jag till tåget. Jag satt å lyssna på musik när manrtina kom å skrämde skiten ur mig. Vi kanske ska bör¨ja på hotell och resturang. haha. Inte direkt min grej men det är iaf inte så mkt plugg x) I skolan har jag typ babblat, lyssnat på musik, jobbade på svenskan för de va rolit. Vi skrev stafett-berättelser ^^ På historian snackade Gurra oavbrutuet i en timme. Å jag var dessutom bajshungrig. Efter maten hade vi skitalång matte å vi hade ett diagnostisk test å jag fick bara 3 fel av typ 9 uppgifter(A) Stolt vafan. Kunde räkna ut 2x-17=57   ,  haha.. Åsen kunde jag räkna ut a3b/a2  .. Phett coolt alltså. (inte så svårt jag vet, men bra för att vara mig lixom^^ jag har alltisd haft bajs-svårt  för ekvationer.)
Sista lektionen hade vi franska å min fröken ba: Nu måste du se till att jobba på ALLA lektioner å göra ALLA läxor! Jag ba: nää för jag ska ändå gå om 1:an. Hon: Va? nej, jaha. Men då får jag dig nästa år oxå :D (uppriktigt glad) .. jag förstår inte vfr hon tycker om mig så mkt :P
IMORN HAR JAG INGEN MEDICIN! Det är iof det enda ämnet jag gillar men jag får sovmorron å de e ju bättre ttyp :)
Ivf. nu ska jag typ inte skriva mera.. Pusspuss

Sometimes I can't sleep 'cause I miss you so.


Kommentarer
Postat av: Louie

Den där ekvationen var4 ju svår ju :| ska ha prov på det snart och kan typ inget :( men grattis för att det gick så bra för dig! Du ör inte seriös med att börja hotell restaurang va? :P ajja ha det bäst!(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback