Jag ser mig själv i drömmen bäras bort i en kista,

Hello.
Försovde mig i morse igen.. anw palla skriva om skolan. Efter skolan gick jag, jocke och mickis hem till henne (mickis alltså ^^) hon hämtade pengar å sen åt vi macka (eller JAG åt macka, dom andra bantar(:P), borde jag egentligen oxå göra... :/) ivf. sen gick vi hem till Jocke å hälsa på hans katter å Mickis lekte i hans tempursäng. Hon garva lika mkt varje gång den formades efter hennes kropp. Sen åkte vi in till stan, vet egentligen inte vfr.. det var nån visning av nåt nytt windows som hette Wow. Sen åt vi på donken å efter de till Åhlens. När vi skulle till  tåget tvingade Jocke in oss på 7-11 med VÅLD! Jag höll på att pipi i brallorna för jag garva så mkt :P .. åh jag måste bara säga hur pissed jag blev på Mickis idag! Hon ba: asså jag tycker inte att t.ex. flodvågen var nåt allvarligt, osvosv... jag skrek åt hon hur puckad hon är!!!!! Jobbiga unge, ingen medk'nsla för andra människor. aja.. på stationen stog jag å blåde rök på mickis å jocke drack latte å prata i mobil. Sen mötte vi Nattie där, s¨vi åkte de NYA tåget tsm. Dom verkar ha bytt ut nästan alla tågen nu. Väldigt skönt. Lite tunnelbana-känsla som nattie sa :)

Jag var ganska glad till jag kom hem å pappa var sur på mig för att jag inte hade pluggat å jag var så onödig som åkte till stan.. Han ringde till mig idag i skolan. för att fråga var min brorsa var, sen fråga jag om jag fick hälsa på han på jobbet när jag var i stan då blev han sur å sa att han inte hade tid å att jag inte borde åka till stan. Har du inga läxor att göra eller?!?! Typ fett lack..Och jag vet att jag inte ska ta åt mig som alla säger men det e inte så jävla enkelt när han hackar på mig 24/7. Det enda han gör är fan att klaga på hur dåligt vi har det i våran familj. Flytta ut då om du inte trivs.. jag orkar fan inte med dig. T.o.m mamma är sur på mig. Jag kan väl fan inte råför att jag är som jag är. Jag orkar inte vara så jävla perfekt, ha välstädat hela tiden, Å JAG VILL FAN INTE TRÄNA SOM EN JÄVLA DÅRE!  Jag kommer inte bli bra på nånting så du kan skryta om mig på jobbet. Jag kommer inte fortsätta natur å komma in på nån jävlasnillehögskola bara för att DU ska bli så jävla stolt. JAG ORKAR INTE! fatta det nångång! jag orkar inte med dig, jag orkar inte vara hemma, jag orkar inte plugga, jag orkar inte städa, jag orkar inte träna, jag orkar inte prata "om hur jag mår" Jag orkar ingenting okej?!?!?! Låt mig få vara ett jävla cp som bara har ångest hela tiden, du bryr dig ändå inte, låt mig bara va!

Det fanns en gång en gnista men den har brunnit ut..


Kommentarer
Postat av: Louie

hehe jag förstår hur hon mickis menade faktiskt... asså det är klart att det var en tragedi men liknande tragedier händer varenda dag! men bara för att dessa tragedier som svält och jordbävningar händer på platser där inte turister finns så får de inget värde. Där filmkameror inte finns och inte några rika turister är, där spelar det ingen roll ifall barn svälter för det rör ju inte oss... Men att säga att det inte var allvarligt är inte heller rätt.. missförstå mig rätt jag blev riktigt rörd och kände medkänsla för de männsikor som fick sina liv förstörda i tsunamin.
Puss puss och kämpa på! (L)Jag tror på dig.

Postat av: Tove

Amen kolla, den katastrofen var den värsta nånsin och dom uppmärksammade den så mkt för att efter thailändare var det flest svenskar som dog! Och alla vet ju redan att svält å sånt finns? Varför ska dom åka dit å filma de för?(dessutom visar dom ju visst repotage om dom där ställena, har sett de flera ggr) Och jordbävningar dödar inte alls så många som flodvågen gjorde. DET VAR ALLVARLIGT! Jag fattar verkligen inte hur ni tänker -.-

2007-01-30 @ 10:44:33
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Joakim

Tove lugna dig nu - Flodvågen var hemsk, men svälten i världen är fruktansvärd!
Det är lite skillnad, faktiskt.

Flodvågen inträffade en dag, EN dag, medans svälten pågår 24-7 i världen...


För övrigt, du gillade 7-11:s latte!=D

2007-01-31 @ 21:22:30
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Tove

det är EXAKT de jag menar! Flodvågen försörde så jäävla mkt på EN enda liten jävla dag!! ingen var förberedd eller nånting. ÅÅÅHHH!

2007-02-01 @ 16:03:59
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Mickis

Ej, Louie fattar min poäng hallå, jag är okänslig av mig visst, men katasatrofen var för några år sen ju, dags att lägga den bakom sig, börja om på nytt liksom.

2007-02-04 @ 11:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback