Leave me alone.

God morgon.
Igår var vi hemma hos Andersson. Tog typ 100 år att gå dit men det va rätt kul endå ^^ Fast i slutet av kvällen blev jag trött och tråkig som vanligt så¨jag satte mig i ett hörn sen sa Lollo att hon endå skulle sova hos Danne så jag gick hem typ. Fast orkade inte gå så långt så efter ett tag la jag mig i en snödriva å vila lite å måste antagligen ha somnat :S För sen kom de nån gubbe i en bil å ba: äre dina kompisar som kommer där? så då vakna ja till å Patrik var snäll å hjälpte mig upp :P sen kom jag hemn efter några år.. men måste dra skriver m,er sen. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Louie

Var du kvar bara för att jag ville vara kvar eller? Du verkade lite sur på mig.. förlåt.. men lova att aldrig göra om det där! en snödriva är ingen bra sovplats gumman..puss puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback