Ljudlösa tårar från ett hjärta av sten,

Hejsan
Ikväll har jag lekt med Josse och Viktor. Ni vet verkligen hur man dämpar min ångest! Vi hade fan skitroligt. Först kolla vi på typ halv torkel i knipa. Sen gick vi till köket å baka kladdkaka å spelade uno och TP. Jag ägde såklart på båda ^^ Vi garvade iaf väldigt mkt. haha en rolig sak som hände var när viktor satte sin ansikte skitnära "tårtan" på TP-spelet. Sen satte han sig upp som vanligt igen å ba: va?! Det fattar en tårtbit ju.. *plupp* så ramla den ner från hans panna för den hade typ fastnat där XD haha det var skojjigt. Sen vare lite vatten kvar från saftdrickandet så vi roade oss med att hälla de i varanns hår :D Det var faktiskt en grymt rolig kväll, får väl hoppas att humöret håller i sig, känns som att jag borde lägga mig innan ångestskiten kommer tillbaka. Men jag prata med Jocke på msn han kan nog hålla mitt humör uppe, han e så snäll :) Längtar tills imorn för då ska jag och Josse åka och utforska märsta! Godnatt folks!


Jag lever kontrollerat jag får aldrig vara ensam
Att ha det tyst å vara själv, det är min längtan
..

Kommentarer
Postat av: Joakim

Va glad jag blev att jag nämndes =D
-Men Tove, ingen är lika go som du!

Postat av: Viktor

Hehe snacka om att vi verkligen hade roligt sp med den där tårt bitten och att sen satt så länge !! kan säga att vi har faktiskt jätte kul och du är verkligen en bra kompis :D puss

2007-01-28 @ 01:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback