Luften svider när jag andas in.

Har just vart ute i en timme. Satt ute vid vattnet å grät för första gången på länge. (tårar som inte gråts fryser till is i hjärtat, som man brukar säga). Var jävligt pissed på pappa och enda anledningen till att jag inte gick och dog (förutom att jag är feg) var mami. Jag vägrar, verkligen VÄGRAR att gå på det där mötet med honom. Han fattar inte ett jävla skit!! "du pluggar ju aldrig nuförtiden, skiter du i skolan eller?!" FATTA ATT JAG FÅR ÅNGEST BARA AV ATT SE PÅ DOM DÄR JÄVLA BÖCKERNA! du tror att alla är så jävla duktiga å perfekta som du är. Jag kommer aldrig bli som du, inse det för fan!! Enda anledningen att jag överhuvudtaget går i skolan är för att du skulle HATA mig om jag sket it. Å jag vill inte bli hatad av min pappa för jag älskar dig. Önskar att du kunde älska mig för den jag var. Jag kan inte råför att jag är såhär..  Allting går bara neråt. jag vill inte gå i skolan, jag vill inte jobba, jag vill inte dra hemma, jag vill ingenting.. fan vilken usel person jag är. Det finns verkligen INGET jag kan tänka mig att göra just nu. INGET ALLS! ååh är så jävla patetisk, jag VET dte. så var snälla å tala inte om det för mig.. Är det meningen att jag ska sitta å skaka å inte ´veta vart jag ska ta vägen när det känns som att jag kommer gå sönder? Jag vill inte ha denna jävla ångest varenda jävla dag!! Kan nån tala om för mig vad fan jag ska göra?! Orkar inte med detta längre.. :(

Kommentarer
Postat av: carruu

Jag vet vad du ska göra , du ska fortsätta kämpa precis som du har gjort förut du är tamifan den stakrkaste personen jag har mött, som har orkat alla motgångar i ditt liv fortsätt så jag vet att du kommer klara dig och jag finns här om det skulle vara så att behöva luta mot en axel då och då, jag vet att det kännas skönt .. Älskar dig med hela mitt fucking hjärta finns ingen bättre Tove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback