När du skär i dig själv, skär du i mig också.

Jag saknar dina ord, din trygghet. Saknaden sliter sönder mig..
Hade bara två lektioner idag, tur det för jag hade inte pallat mera. En ljuspunkt under dagen iallafall, min Ev kom! Så hon gjorde mig lite gladare iaf. Jag vettefan vad jag ska skriva, idag har varit en allmän skitdag. Jag mår fett dåligt över det där som jag fick reda på igår också. Att dom där jävla horungarna hade snott smycken också. Asså allting är mitt fel!!! Jag vet fan inte vad jag ska göra, det är lixom.... sjukt!  FATTAR NI VAD FAN NI HAR GJORT ELLER??? Jag mådde redan så jävla dåligt och så kommer det här fram. Mina skuldkänslor är hur starka som helst... jag borde fan inte få finnas.. Död åt mig


Kommentarer
Postat av: Klara

Men älsk, det var ju INTE ditt fel, du kunde ju inte veta vad för idioter de var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback