Souvenirer från tiden då vi var svin.

Ello!
Idag på dagen har jag typ inte gjort ett piss. Vid 6tiden drog jag ner till Åsa och åt middag, sen knata jag iväg till Carro mitt i snöstormen. Det var jättemysigt ett litet tag för jag gick på cykelbanan vid snurrbron typ skitsakta och lyssnade på Ansgar & evelyne (kent) å på nåt konstigt sätt fick jg värst mysiga vinerkänslan av de :P Mysigt vare iaf. Hemma hos Carro åkte vi pulka å bob, sen umgicks vi mest, det var väldigt trevligt!Vid 1 ville Carro att vi skulle gå så Jag, Klara, Jalle å Viktor började gå sakta men säkert :P Vid station höll jag på å pinka i brallan så jag satte mig bakom en bil XP men det hände en skitrolig sak; en buss fastnade i den där pyttelille backen från bussstationen upp mot salem så vi stog där å glodde. Undehållning ffs :) Den blockerade hela vägen å sen näre kom bilar så stog dom bara där men sen åkte dom på trottoaren där det va skiiitmkt snö för dom hade skottat på vägen lixom. Fast klara kom på trottoariden först. Sega jävla bilister ^^ Sen fortsatte vi hemmåt. gick en liten omväg för att hålla Klarenius sällskap. Sammanlagt tog de väl drygt en timme att komma hem :P
Sen när jag kommde hem åt jag
chips å banan :) Nu orkar jag inte skriva mer. Puss o kram

Livrädd med stil.

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh det var mysigt att promenera i snön =).Haha bussjävel x). Euuw, sånna chips är äckelekliga, banan me ju =P. Puss pälsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback