Tack Manda :P

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

ojoj mkt.. badade i kalleviken mitt i natten t.ex ^^

* Dog någon i din närhet?
Nej faktiskt inte :) Fast har varit nära att förlora en vän och farmor<3


* Vilka länder besökte du?

´Spanien, danmark ^^

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
18 oktober. Träffade Maria efter sommarn. Även 27 januari när vi åkte till Idre. Minne för livet ffs

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Boten Anna! omg :P Och ballad of the soldier's wife med Coldplay<3


* Blev du kär under 2006?
inte direkt ^^


* Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns verkligen inte. mer än att jag var i skolan (om det inte var påsklov? :S)


* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

Om jag vart gladare.

* Hur höll du dig från att bli galen?
Jag höll mig inte ifrån de :P

* Vem var den bästa nya personen du träffade?

Måste väl vart Mickis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback