There she goes again.

Godkväll.
Idag gick jag upp klockan 6. Det var extremt jobbigt med tanke på att jag somnade vid 12-halv1. Men det gick ju bra endå. Började dagen med medicinsk grundkurs och fick reda på att vecka 11 ska vi börja med psykiska störingar å sånt å hålla med fältstudier! Alltså göra ett studiebesök på t.ex. soc, bup osv. Jag funderar på att åka till bup å ta reda på hur dom jävlarna tänker egentligen! Eller så vill jag åka till anorexi-och bulemi-stället. aja, I look forward to it anyway :) Annars har jag idag haft engelska, bild, mentorstid, kemi, fysik och kemilabb -.- Väldigt jobbigt. Gick i skolan från 8.10-16.30 efter de åkte jag direkt till stallet. och jag MÅSTE bara seja detta: BUSSEN KOM FÖR TIDIGT! Och jag missade den såklart!!!! så jag fick springa som en dåre till tåget å när jag kommer dit är tåget 10 minuter sent! Så jag va skitnära att komma alldeles på tok försent till stallet. Men jag hann iaf stoppa en snökoka innanför Beas tröja när hon bytte om :D Jag red ivf Mullan å idag red jag utan gummisnodden å det gick mkt bättre än väntat :) Hon gick ju inte direkt på tygeln å bajs men när vi hade ridit i 45 minuter typ började hon slänga som FAN med huvudet. Men så fort jag gjorde typ skänkelvikning eller nåt sluta hon. Sen i sista galoppen gick de BAJSBRA! Perfekt tempo, värsta mjukt, hon gick väl inte precis i rätt form men nacken var iaf lite böjd typ :) Det är jag nöjd med. Att hon inte gick med huvudet rakt upp i luften som i traven ibland. Men det gick iaf bra å jag är fett nöjd :)

Annars har de inte hänt ngt idag direkt. På kemilabbet höll vi på med svavelsyra och nåt nitrat och nåt hydroxid å en lila sörja. Vi hade kemirockar typ och gummihandskar XD jag fattade inte ett skit men det va kul å blanda massa farliga kemikalier i små provrör :P anw Jag minns att jag garvade väldigt mkt på eftermiddagen.. Jag satt å retade Mickis som vanligt å hade precis tagit hennes sudd å pillat bort små bitar.- sen skulle jag sträcka fram min hand för å ta mitt papper som låg breve hon å då smällde hon till mig :( taskigt. haha- Fan vad jag garva. Det kanske inte va så kul egentligen å bara för de blev de ännu kulare :D hahahahah omg. okej cp ursäkta mig.

Jag har tänkt väldigt mkt på skolan idag.. börjar fundera mer på beteende nu. Inte sam-beteende. Utan ett specialutformat program som heter bara beteende. Det finns iaf på tullinge. Så om jag går kvar där (vilket jag med 90% säkerhet kommer göra) så kommer jag känna en jävla massa 2:or å ha värsta statusen(H) haha.mobb. Nej men seriöst. Kan nästan inte sova för jag tänker på de så mkt så det skulle va skönt att få de avklarat typ.. Fast endå jag älskar att sova för då tänker man inte så jävla mkt. När jag tänker på de mer så ÄLSKAR jag att sova. Inte för att är skönt  eller så. Just för att jag inte tänker. Annars går jag alltid å tänker på skolan. hur mkt jag saknar dig, på pappa som är fett besviken på mig, på hur misslyckad jag är på alla jävla sätt å vis som går, osv osv. men men... orka skriva mer det här blev typ långt :) Pusshej

Jag vet inte om jag vågar ta mitt liv å vara feg men mitt liv är precis som en jävla lek. Kan ni sluta nån gång å bara lämna mig ifred? Jag älskar dom som bryr sig men ni andra har fel.

Kommentarer
Postat av: Louie

låter väldigt intressant med studiebesöket:) låter även kul med kemikalier :P min kommentar känns pluggis och tråkig men jag vet hur det känns att vara misslyckad men jag lovar du är INTE det! seriöst!!!! puss puss

Postat av: Joakim

Tillägg till status-grejen:
Du kommer känna en massa NV 2:or!
Hur mycket status är inte det??

För övrigt ang. Medicin, jag tänkte också välja anorexia faktiskt....så vi får väl se vad det blir, man får väl kanske inte vara för många på varje ställe. Men vi kan väl göra den tillsammans?

Oj, nu håller det här på att bli ett helt blogginlägg, bäst att sluta nu XP

2007-01-23 @ 21:39:56
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Caroline

haha jag tror jag sökte till den linjen förra året x) det verkar mkt roligare än den som jag går på nu ^^ ahha

2007-01-23 @ 22:15:08
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback