What's your first name mr Burns? - I, don't, know..

Hej.  Idag är det en lite bättre kväll en så länge. Nog för att jag har hoppat Maja igen<3 den här gången gick det såå mkt bättre. Fortfarande inte nåt vidare bra men man får väl jobba på de(A) I början gick det skitbra, det gick nästan inte ett dugg för fort, sen i slutet när jag var helt slut så blev det jävligt stora språng, borde ha kunnat hålla i å hoppat av lite senare men aja.. Det var iaf kul :) I skolan hände väl inget spec. Mariana undrade vafan jag hade gjort för mina ögon var helt svullna å röda. hehe ^^ inte kul.. det hjälpte inte ens att dränka dom i kallvatten. Vi hade massa lektioner å på bilden hade vi betygssnack .. vi bestämde att jag skulle få jobba med foto istället för att teckna så jag ska få låna en kamera i nästa vecka typ. Måste bara komma nån smart uppgift. Hon sa att om jag hade gjort alla uppgifter hade jag liggit på starkt VG :O(inte för att jag ritar bra men att jag tydligen ritade roliga bilder med kreativitet) jag fick feta chocken. Men nu ligger jag bara på G pga att jag haaaataaar att rita å måla. Hon sa t.om att om jag gjorde alla uppgifter nu i vår eller kom med egna ideer (typ fotoarbete) kunde jag t.om. få MVG. Men jag pallar inte :P
På kemin låg jag å sov. hände inget spec på eftermiddagen tror jag. Sista lektionen ställde jack om klockan typ 20 minuter så när klockan var tre men den i klassrummet var 20 över (vi slutar då) så säger bernt: "Alltså vad är klockan egentligen? Min har visst stannat på 3 men vi slutar nu verkar det som. Hejdå" haha jag tyckte nästan lite synd om den jäveln. :P Nu ska jag kolla på simpsons typ ..eller duscha. Pusspuss

Jag minns det som igår,
mitt hjärta krossades den dagen och har fortfarande sår.


Kommentarer
Postat av: Louie

stackars lille bernt hehe... men endå va skönt av jack att ställa tillbaka den :) grät du i skolan gumman? jobbigt.. men kul det där med bilden! shitt asså hoppas du kommer på nån cool ide aatt fota men det tror jag nog ..pusspuss(L)

Postat av: Klara

Du är ju så värsta kreativ, till skillnad från mig. jag tror du lätt skulle fixa mvg, man behöver ju inte va så noga utan mest hitta på roliga saker =D haha fan vad ägd bernt blev, men rätt åt honom vafan! muhahah
Puss Finaste(L)

2007-01-16 @ 20:47:48
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Louie

HAHAHAHA jag som tyckte planeten var as intressant x)hehe

2007-01-17 @ 08:33:54
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback