Yeahyeahyeah

Jag tror jag lyckades fixa bloggen nu. (H)
Idag kom jag typ en och en halv timme försent. Hade matte en timme, sedan lunch det var ääckligt. brukar fan aldrig vara äcklig mat 2 dagar i rad ^^ ivf. sen på historian var jag mest med Steff sen på rasten som vi tog mitt i lektionen mötte vi Sour och mariana därute oxå, vi stog mest å pratade om bajs :) Mari berättade om en gång när hon hade vart på toletten å det stog på arabiska att det var stopp i toan men hon kunde ju inte läsa de såå ja ^^ haha det var rolit. Sen åkte jag iaf hem å var ensam hemma, då kan man göra massa roliga saker (A). Nu lyssnar jag på
kvar här i dimman, från frizon, den är bra :)  Har inte så mkt att säga faktiskt. händer nåt i helgen? Pussar<3

Den här går ut till er till er som alltid finns till hands
Till er som dämpar fallet när jag faller ner mot land
När ångesten e stor och inga svar e där att finna
Min själ har flytt iväg och jag e kvar här i dimman


Kommentarer
Postat av: Anonym

naajs naajs =)

2007-01-17 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback