abstinens

idag har jag sett transformers. tydligen är det fjolligt att se den? :P haha, men jag gillade den iaf så fuck off ! :D
Nu äre faan inte långt kvar tills vi åker. Jag börjar få ångest typ, kommer glömma nåt viktigt. Typ tältet eller mina ölar eller BILJETTEN! :O wah. panik. jag ska göra värsta påminnelse lapparna överallt i hela huset, XD

nu ska jag gå till Josse helt själv för ingen vill följa med mig :( JAG KOMMER BLI MÖRDAD TYP! jag kan inte gå med mamma heller eftersom jag ska hämta cidern x| fuck oxå. Julle kanske? nej hon kommer inte orka. LATA JÄVEL. jag vet inte om jag vågar låta dom ligga en dag TILL!? :/ nej jag går själv. fan ta dig i kragen Tove, så farligt är det inte, du behöver dessutom lite motion knubbis! XD går nu innan det blir mörkt (om bågra timmar ^^) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback