arvikafestivalen 2007

Tisdag: går upp klockan 9 för att hinna ducsha packa osv, men det visar sig att precis som vanligt får jag några timmar över. efter lunch tar vi tåget från rönninge till stockholm c, vi fick lnappt plars på våra säten pga av alla våran packning. Väl i stockholm byter vi till tåget mot Oslo, fullsatt. Dessutom ganska skabbiga säten O.o . efter fyra timmar och en kvart är vi äntligen framme. vi tar en s.k festivalbuss till campingen :P Efter incehcning och en dålig vägbeskriving till Kamp mot Roger av kakan så får vi iaf upp tältet ;D första kvällen chillade vi mest, åt mackor med räkost. Senare gick eva och klara på promenad men jag blev uberdeppig å stanna i tältet.

Onsdag: en död som finns till enbart för att uttråka oss. Vi hängde i Arvika centrum typ. minns inte mkt från den här dagen alltså. Det kanske var denna dagen jag köpte svampbob glaset? hum whatever. på kvällen.. träffade vi nåt gäng att festa med, tror jag. antagligen XD gick å la oss rätt tidigt. 2-tiden?

torsdag: FÖRSTA FESTIVALDAGEN! Kom till området och blev helt ställda. såg inte alls ut som vi hade väntas oss. det såg mer ut som ett tivoli untan karuseller eller ett zoo utan djur. men det var chill. Började med att se Timbuktu :D älska på honom. senare på kvällen spelade THE ARK! <3 ddet var riktigt jävla trångt, svettigt, skrikit ocgh underbaaaart!! sen drog vi oss nog mot campingen för att fetsa :) Vid campingen träffade vi Fred, tyskjävleln fredrik och Kosmos. Roliga typer :D Fred ber'ttade nåra gåtor som jag drar när vi ses den som vill höra (A)  det måste vart denna dagen vi la oss vid 6 tiden? :P

Fredag: ja vad hände idag? juste vi badade. Det var skiitafint väder. så vi tog badbussen till en strand där vi tvättade oss osv. Och det va rdenna dag vi upptäckte att äldre män anser att vi är väldugt attraktiva. Tre killar körde med ragnningstricket "ursäkta-har-ni-ett-program"  och därefter snacka vidare. Sen satt dom ett par meter ifrån oss och Glodde sönder sina jävla ögon. Dom hade inte en tanke på att försöka vara driskreta. Sen kom en anna kille som utgav sig fdör att vara 22 men han var myyycket äldre. Så när iv hade gott muckade han lite med dom första killarna >_____< på kvällen drog vi iaf till camp uddevalla å träffade dom första 33-åringarna! :O men vi hade sjukt kul kan inte säga annat ;) men när vi va d'r träffade jag och eva en tjej som hette Anna som var så jääääävla underbar. Hon ba: jag brukar intwe gilla folk som e så unga som ni men jag verkligen ÄLSSKAR ER! ni är så jävla underbara och allting. så vi snackade å kramades och åh vad jag saknar henne :) vi var typ själsfränder. sen vid 1 drog vi iaf till infected mushroom och dansa ihjäääl oss!! Sen kom vi in på öltältet XD vakten ba: vilket år e du född? jagh: 88 (A) , så fråga hon om mitt personnummer (som jag ljög ihop) åsen vilket stjärntecken jag var åsen kom jag in (A) muah. så där drack vi lite cider å sen till min evas å klaras tält för att ha lite efterfest XD vi kom i säng väldigty sent,'

Lörag, sista dagen ;(  hela dagen ööösregna det så jag å eva gick runt i sopsäckar å platspåse på huvvet. vi blev deppiga av regnet det var jobbigt. det var en kille som satt mitt i gaan i bara tshirt och gjorde haj fajv till alla som gick förbi XD skön attityd iaf. sen drog vi till festivalområdet ett tag och på vägen dit halsa vi i oss öl som satan XD man får nämligen itne ta med alKOhol med på området. minns inte vilket band vi såg där.. jg å klara åt däremot langos å eva köpte munkar :) <3  sen tillbaks på campingen festa vi med våra grannar hela natten, vi pallade inte gå å lägga oss. såå vi var up pe hela natten. Jag och mowgli en lite charmknutte gick runt å leta öl och gissa! Vi hittade en kasse med typ 10 stycken 50 cl-are starköl ;D killen som ägde dom hade däckat i en solstol breve så vi tänkte det var bäst att vi tog dom ;D sen köpte vi langos och groggvirke oxå ute på turen :D Det som e bra är ju att allting e öppet på natten så man kan inte ba: neej jag e hungrig men pizzan stängde för 8 timmar sen som det e här i rönninge. ;D haha. sen fortfatast festen fast några tillexempel eva typ halvdäcka.

söndag: vid 7-8 tiden börjafde våra grannas vakna å packa ihop sig så vi gjorde desamma. jag packade lite saker å när jag kom ut igen var mobilen snodd!!! så jag satte mig å grina illa å svor ett tag. min kära mobil :( <3 men pappa blev inte arg iaf. så vi la oss och vilade i en park med sovsäcka osv eftersom tåget inte kom förrän om 7 timmar. sen drog vi till pizzan å käka kebab å sen till tåget äntligen. Jag å klara hitta inte våra platser idiotiska som vi är så vi satte oss vid dörrarna å luffade. sen kom biljett kvinnan å ba: men ni har ju pkatser!! å visa vart dom var CD vi hade en liten hytt med sköna säten :D <3 eva satt i en anna vagn men kom å hälsa på då och då. efter fyra timmar gick vi av i flempan och fick sjuss hem av vati :) när jag kom hem till mitt hus hade mamma gjort iordning mackor och varm oboy till mig! min söta mami det. Hon sa att jag var så lessen och trött när jag rungde. VILKET JAG VAR! Dessutom hade mutti å vati storstädat mitt rum vilket jag blev lite nervös över eftersom jag gömt öl osv i diverse lådor i mitt rum som dom hade tagit bort Xd men dom vet ju iof att jag dricker men iaaaaf :P

Nu ska jag gåå! undrar om nån orkade läsa XD hahahahaa. ^^

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag måste åka på festival någongång! Ska satsa på Hultsfred om typ 2-3 år :D

2007-07-17 @ 01:01:03
Postat av: carro

Jag orka :D det var ett spännande inlägg som fick tiden att fördriva här på jobbet :D
Puss på dig (L)

2007-07-17 @ 09:18:55
Postat av: Tove

ELLI! Häng med på ARVIKA 08 eller P&L om du hellre vill det :D

Postat av: Louise

faaaaan va härligt de låter :) helt underbart ju

2007-07-28 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback