Baby, I'm the worrying kind .

Alltså Hej :)
Idag gick jag upp elva!! JAg behöver egentligen sova ut för min förkylning, men skulle till stan med Klara, Jocke och Robin. It was kinda nice. Jag köpte 21 armband, sen ville jag köpa fler men då va dom jag behövde slut :( så jag får åka tbx nån annan dag. När vi kom ut från blue fox, eller om det var in å finn (där jag köper bamseplåster för 10 KR! XD) så hade elisabeth i fågelsta ringt å pratat på voicemail och hon sa att hon hört mitt meddelande om att jag ville ha stallplatsen osv. SÅ NU HAR JAG GARANTERAT EN STALLPLATS :D Wonderbart! Och att jag skulle höra av mig senare när jag hittat en häst åsådär så vi skulle prata lite osv :) SÅ GLAD! Jag å Klara (hitta en ny häst då kvinna) ska ha BAAAAJSKUL :D tänk å galoppera över ett fält med massa snö på vinterb, bada i kalleviken på våren och allting :D jag vet jag tänker bara på det positvia men jag ÄR medveten om allt det jobbiga så ;D haha. Så imorn ringer jag till Aud å kollar om hon har nån häst/ponny till mig. HOPPAS. Annars blir det LETA LETA LETA!

ivf. tillbaks till stan. Jag köpte förutom armband, extremt koola (fula som stryk :D) solgalsögon. typ "pilot" -aktiga, rosa bågar XD Like them very much. Ju fulare desto koolare that's right. Vi åt på mcdonalds och herregud vad det är goooott. Hjärta på det. var tvungen att åka hem rätt tidigt. För först åkte jag å papi å bror å hyrde film (The departed) sen köpte vi tacosgrejjer ¨på konsum, sen laga vi mat sen åt sen glodde filmen , den var helty okej bra :P Ska snart kolla på Underbara älskade som jag oxå hyrde. Nån som vill komma hit å joina? :D :D ofta nån läser precis NU >.< men OOOOM Så kan du med sova här :) jag är sällskapssjuk idag ;) ghaha.

Nej men, out of ideas. På fredag kommer Lollo hem :D Puss och smek.

Kommentarer
Postat av: Klara

Surt att jag redan snackat med Max, annar hade jag både nått att göra och en ursäkt.. ^^

Postat av: Josefine

Va kul att du äntligen har en stallplats, hoppas du hittar en häst också :)

2007-07-25 @ 10:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback