blabla

Hajjs .
Idag har jag inte gjort så mkt utom att rida. Jag å Klara red ut på Kingen å Prima :) Först när vi kom var hästarna lääängst bort i hagen så vi fick gå typ långt ^^ Tur att vi kunde rida tillbaka, även om jag är värsta dålig som inte ens kan hoppa upp på kingen XD men som tur är finns det ju stenar i sverige. Sen när vi red , så red vi först med en tant som var väldigt jobbig :p men hon skulle bara skritta så sen lämna vi henne för att ta en liten galopp men snabb :D Sen travade vi å shit å kingen blev såklart SKITPIGG som han blir när jag rider han >.< haha. :D Sen kom vi till remsorna å rejsa fort som fan :D Sen när vi kom till ett annat fält kunde jag typ inte stanna honom honom XD han bara galoppera på i världens fart XD fast tillslut kunde jag iaf lägga en volt å sakta farten lite :P

Det var iaf en rolig tur :) har inget annat att berätta eftersom jag inte gjort nåt annat idag,. Igår såg jag iof harry potter med lollo å klara , den var bra :D Hejdå-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback