:D

IDAG:
Baka rabarberpaj med klara och kanske nån annan :)

IMORN:
kanske åka till stan med Jocke, Robin och Mickis, ska ivf vara med dom + Klara på kvällen sen :D :D

LÖRDAG:
Träffa Lollo(hoppas på de iaf)  :D:D:D

SÖNDAG:
Provrida två maxade D-ponnyer på ekerö (karlshem) :D Aud sa att båda var duktiga hästar s¨hon ville ha en seriös å bra ryttare så jag ska alltså dit och rida å hon ska granska mig om jag är tillräckligt bra :O men det läskiga är att hon verkar kolla mest på om hästen går i form osv, och jag brukar oftast inte få hästar i form första gången jag rider dom. Men jag hoppas verkligen att hon tycker om mig och att jag passar med nån av hästarna :D :D Ska vara där 11 på morronen ^^

iiih :D Alltså, åh :) har några underbara dagar framför mig ;) (hoppas iaf att söndagen blir det :O NERVÖS JA! :P)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller tummarna och hoppas på dig Tove :D

2007-07-26 @ 19:52:40
Postat av: Klara

Det gårnog bra ska du se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback