hemma igen.

nu är jag hemma och cidern är oxå det. På vägen dit gick jag på helspänn hela tiden. Fattar inte vfr jag har blivit så rädd helt plötsligt?! Men på vägen hem bärde jag på ca 4 kilo så då tog smärtan all uppmärksamhet. ^^ fast innan jag gick hemifrån Josse satt jag på hennes altan å typ skakade (mest av lättnad egentligen :P). Sen tog jag mig i kragen och gick. när jag kom hem kollade mamma på väskan helt cp men sa ingenting ^^ tur det.

nu ska jag börja ta fram lite saker ¨å välja rätt väskor. Förra gången packade jag i ryggsäck som gjorde att jag ramlade baklänges när jag tog på den XD (Y) hejdåå.

Jag ska ut och åka tåg, Vill du följa med mig?
Känner du dig lite låg? Ska du följa med mig

Dårarna får stanna hemma
Tårarna får stanna hemma
Det brinner i mitt hjärta
Det brinner i min själ


Jag ska på hultsfred arvikafestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
älska i leran och på
bajjamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer


(jag kommer nog inte älska i leran dock ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback