I wanna belive in everything that you say.

Undrar hur jag hade varit om jag hade fortsatt banta ner mig då förra året. Inte för att jag tänker ta upp det igen, jag bara undrar. hade allting varit annorlunda då? om jag inte hade nöjt mig med 46, om jag hade fortsatt till 40? Mina tankar vill aldrig sluta.
Eller om jag aldrig hade färgat håret svart och gömma mig bakom massa smink och kläder? Hade jag varit en annan person då? Jag har aldrig tänkt på att om jag gjort saker och ting annorlunda så kanske allt varit bättre nu? eller sämre? Jag vet inte.

Ska försöka skriva något normalt. Idag var jag på greken med mamma, syskonen, åsa å barnen + Cam och dom :) sedan¨åkte jag med tessa och några till Ronna för att hämta en platta. Sen var jag hos Eva med Lollo. det var trevligt fast vi var rätt trötta (A) Fick skuss hem av Lollos pappa. Hon bara får alltid skuss hem. Men min mamma sover alltid och pappa bara dricker så det går adlrig för mig. Så tur att päron och moppemänniskor oftast är snela mot mig (A) Imorn ska jag börja packa lite. För jag är seg på att packa.

Sök på "hipphipp kaparna" på youtube och garva ihjäl er :)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Nyfiken i en strut - Vart ska du nu åka?

Postat av: Tove

Arvikafestivalen.

2007-07-08 @ 18:02:04
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback