Jag behöver ingen hjälp.

Igår på dagen var jag i stan med Jocke å Robin igen + Mickis ett tag :) Sen åkte Mickis till sin mormor så vi andra åkte först till Jocke å hämtade cider, sen hem till mig å kollade på The notebook. Jocke tyckte inte om den :( . Sen gick vi till Carro på lite fest, Robin dog. Jag dog när jag kom hem :) Ivf kunde inte Jocke få hem Robin (dom bor lixx i Tullinge :O) så dom åkte taxi. AVENSJUK >.< fast ja, det gick rätt bra å gå hem ^^ När jag vaknade imorse var jag skiiiit törstig, alltså verkligen >.< Så jag drack åsen så var jag skitatrött men kunde verkligen i´nte sova, så jag gick upp å drack 1 liter Ice tea och tre glas mjölk. Nu har jag ont i magen :(

Ikväll ska jag till stan med familjen. Vi skulle kolla på några båtar åsen äta på resturang eller nåt. Hoppas det går bra :S men men, ska mata Ace nu ^^ Hejs!


Kommentarer
Postat av: Louise

vem e Ace? :S
min familj e också och kollar båtar men jag pallade inte
e förkyld. tall ship race e ju snart :)

2007-07-28 @ 15:04:29
Postat av: Klara

Själv fick man ju hjälp hem, det var skönt :P.
Åh jag vill också äta god mat, iaf nått posetivt med att mamma kommer hem i morrn ^^
Puss

Postat av: Tove

Ace är Åsas grannes hamster som jag passar för dom e bortresta ;) Och det var tall ship race vi var på XD

2007-07-28 @ 21:34:46
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback