Jag har endast 5 saker i min hjärna.

Jag är en fullkomlig egoistisk idiot.
Jag saknar dig Klara. mkt.
I augusti får jag träffa Maria
Om 3 dagar sticker vi till Arvika
Jag borde få stryk och bli mer hatad.


Ikväll har jag varit hos Eva med Anna och Viktor. Det var faktiskt riktigt nice. Vi kollade på hipphipp litegrann, det var fan kul ^^ haha. Särkilt hejaklacken, lätt min idoler from now ^^ - Ingår pizzasallad?! - nej.. -ingår kaffe?! - nej... - BUUUUUUUH! X'D

Fick skuss hem av Anna<3 Nu ska jag lägga mig och läsa min bok som jag älskar ^^ Washington D.C av Meg Cabot ^^<3 . I like it very much.

Godnatt sov gott natti natti hejdå puss.


Kommentarer
Postat av: eva

ja fan hipphipp äger lätt!

2007-07-07 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback