men snåpp.

har bajstråkigt alltså. Kan säga min dag hittils.

11.10 - går upp och käkar frulle
Sitter vid datan en timme innan jag börjar städa hamsterburen. När jag är klar spenderar jag ca en timme med att få ihop hans rör utan att det blir en öppning utanför buren. >.< Sedan har jag och min bror varit slavar. Plockat ur diskmaskinen och lagt i ny disk, vika tvätt å lägga in ny tvätt och hänga upp. Allt medans pappa står och tittar på och skäller lite när vi gör fel. Sen kollade jag på lite filmer på youtube och nu skriver jag i bloggen. jaojao.

Jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll heller. tråka sönder mig I guess. Ge mig alkohol. har fan abstinens. När pappa å mamma storstäda mitt rum (utan tillåtelse) hittade dom 2 tomma vodkaflaskor och typ 10 ölburkar (8.5% på köpet >.<) fast dom sa inte så mkt.

Why does everyone seem to forget what it's like to be all alone?

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker vi ska hitta på nått ikväll, jag har tråk jag med ^^.
Haha mina päron skulle dööö om de hitta det i mitt rum x).
Puss bejbi <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback