wööeh, vfr?!

hej, nu är jag hemma ^^
Nu ikväll var jag först med Eva vid bergvik, sen kom josse. Så vi var där å pratade ^^ och igår fick jag reda på att Mario typ saknar mig äkta mkt och att han typ gillar mig å allt. Å jag har absolut inga känslor för han lixx, visst han är shysst, men vi har knappt nåt att prata om ens. Och nu ska dom tydligen komma hit imorn eller när det var. Och då kommer jag bli själv med han (om inte nån snäll ängel följer med) för jag vill inte att det ska bli så :( Han är lixx fett snäll, jag vill inte bara stöta bort honom eftersom jag nog har gett lite fel signaler :P BAAAAH. men men.. Nu har jag iaf fått tag på 6 cider och 12 öl. Det får räcka. Resten tigger jag från andra typer ^^

Asså .. det känns som hela mitt rum gungar för jag har ju åkt båt i 3-4 dagar typ :P det e lite störigt. men hursomhelst ska jag sova nu för jag saknar min säng och klockan e tre. Ska rida imorn kanske om jag pallar och hittar hästen (A) Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback