638:e inlägget

Goder afton goder afton
Nu ikväll har jag först grillat, sen kollade jag på EM-kvalet Sverige - danmark. Å jag har börjat gilla att kolla på fotboll riktigt mkt nu! Tycker det e grymt kul :D Sen var jag med Josse å Klara , vi satt vid bergvik ett tag. Sen gick vi till mig å bakade, men det blev misslyckat :( haha. Sen kom mamma å pappa hem lite berusade å sist pappa gjorde det så prata han värsta mkt å skämde ut sig (jag sa detta till honom några dagar senare) så denna gången ville han inte skämma ut sig. Så istället stod han å log extremt mkt HELA tiden men sa inte ett ljud XD hahaha det såg helroligt ut :P sen min mamma var lite glad faktiskt :P hon är nästan alltid värsta otrevlig å jag skämms över de :( haha.

sedan var klockan halv 2, då gick ja å klara ner å rev ett litet staket. det var skönt :) Det ligger som en hinna av hat runt det där gallret. Sen gick Klara å josse hem och jag med dåra :P nu ska jag typ sova för jag ska till södertälje imorn igen ;D Pusshej

å 1 å 2 rör din stjääärt gumman XD

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Klart att du gillar fotboll! :D Börja spela vetja :P Det är ännu roligare än att titta.

2007-06-04 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback