And that's how it's done!

Nu har jag pratat med Elisabeth å detta är läget just nu XD :
Jag är först i kö om ledig stallplats dyker upp, vilket det är väldigt stor chans att det gör :D
MEN, det e två ägare som ev ska flytta och dom behöver inte bestämma sig förrän den 15 juli hur dom ska göra. JAg kan alltså inte skriva på nåt kontrakt på karlshem (där hästen kommer ifrån) förrän efter det (om dom inte bestämmer sig innan vilket jag innerligt hoppas!) och det kommer antagligen vara för sent. Eller egentligen inte men endå :P Jag vet inte om jag skriver på kontraktet när jag provridit och bestämt mig eller när jag kommer och hämtar hästen (NÅN SOM VET?!). Om jag gör det när jag hämtar den ere ju inga problem.,. Men det här måste verkligen klaffa nu!! seriöst, jag vill detta! Jag har velat hit och dit och funderat på om jag kommer orka. Men som fan att jag kommer , kommer bli underbart <3 Hoppas verkligen att det funkar nu, jag är ju iaf ett steg närmare på vägen! jag har (nästan) en stallplats. IIIIWH, glädj er med mig ! hahaha XD

Puss på alla och kramar till er som behöver ;) <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas verkligen det funkar! Då kan vi rida tillsammans.. :)

Postat av: Louise

Hoppas det funkar! så kan du lära mig lite grand :P

2007-06-15 @ 01:24:58
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback