Häng gud.

ang. förra inlägget: asså det e min syrra så jag kan klå upp henne själv men tack för omtanken :D Idag kastade jag en sked på henne, hon balla ur, det var kul :D

Idag harf jag varit nånstans med klassen å kollat när folket körde softboll, det var rätt trevligt. Sen åkte jag till rönninge å mötta Lollo på tåget, vi är i rönninge en kvart åsen kommer Oskar å säger att v måste följa med å hämta spriten, så vi hoppar på nästa tåg å åker till Ronna, där får vi vänta typ en halvtimme minst och det var SKITVARMT. Men jag la mig mitt på trottoaren å läste min tönt-bok. Sen åker vi tillbaka till södertälje c trötta å varma som utav hell å vad händer då? VARENDA JÄVLA FITT-TÅG ÄR INSTÄLLT!! Så vi får ta ersättningsbuss till södra, å när vi kommer dit så kommer inget jävla tåg å då visar det sig att tåget kommer 45 minuter senare! Kan man ha mer otur? men som tur var kunde Lollos morsa komma å hämta oss med bilen. asså fyfan. verkligen ALLT gick fel den här eftermiddagen :P uäck. Sen kommer jag hem och då vill ingen åka å bada med mig. så då blev jag lite lessen :( men men, nu mår jag lite bätttre iaf :P höll på spy på södertälje hamn asså, SÅ irriterad var jag -.- .. men men, ikväll ska jag iaf bada i bergvik vare sig nån följer med eller inte! hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback