I wanna touch you.

Heej, idag känner jag mig riktigt ful! hah. Hoppas det blir bättre när jag har sminkat mig sen. Mitt ena öga är cp igen för det kliar så mkt av nån anledning, jag är grisrosa i ansiktet (av solen) mitt hår är grönt, osv :P Men det löser sig ^^ Håller på att försöka färga luggen igen nu :P hoppas som faaan att det funkar if lite grann ^^

Igår var jag med några från min skola på dagen, vi badade i bergvik å keka glass ^^ sen på kvällen åt jag på felinos med mina familj (åt kebabpizza special, NI MÅSTE TESTA DEN :D skitgod!) sen åkte jag å julle till bergvik, sen åkte julle hem å Josse kom, åsen kom även klara :) vi satt där å hade trevligt typ men sen börja de regna som fan, så när vi stått under ett träd ett rätt bra tag så hoppa jag å klara i vattnet å bada lite ^^ Vid 11-12 åkte vi hem till mig å åt bullar å drack te XD det var najs, sen sov jag å nu.. vettefan.Ska till sdöertälje sedan med martina å Lollo :D nu ska jag sminka mig XDD haha, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback