lalalala

Goood morgon ^^
Igår var jag med Klara, Fredrik och Johan, det var roligt :D Fast först när jag å klara satt på tåget in till stan så stanna den skiitlänge i flemingsberg så när klockan var sex å vi skulle mötas då så ringer Johan ba: hallååå? hittar ni inte till hötorget eller? men sen kom vi iaf dit så då gick vi å keka på mcdonalds Eller jag å klara var inte så hungriga då så vi fikade och diom åt :P Sen gick vi runt på massa olika biografer och kollade vilka filmer som gick å bla bla. Det slutade iaf med att vi köpte biljetter till Hostel2 på sergel så den promenaden var lite onödig XD När vi hade köpt biljetter så gick vi till mcdonalds igen för jag och klara skulle keka så dom fikade :P haha det var skitkul där XD man kan fan inte äta när man är dom för man sätter bara garvar hela tiden typ XD Dom sa nåt sjukt precis när jag drack så jag börja garva så jag fick cola i näsan :( haha det sved som fan (haha Josse, FAN vare svider! XD) sen gick vi iaf på bion den var rätt tråkig. Trodde den skulle va mkt läskigare. den vara bara lite äcklig ibland typ. I slutet högg en tjej av sin kompis huvve typ åsen vara massa ungar där som spela fotboll med huvvet XD det var så dåligt!

sen efter bion gick vi hem till Fredrik och det kändes fan som jag var full då :P typ gick å asflabba hela tiden :P Sen när vi gick på norra mälarstrand eller nåt så tappade jag min väska å då började jag såklart garva igen som utav helvete ådå vare en tjej som kolla på mig värsta konstigt :P haha det var kul. Sen hemma hos Fredrik spelade jag kalle anka på hans ps2 å dom bara garva åt mig hela tiden för att jag var så dålig :( åså fort jag inte klarade att hoppa på en plattform från en låda (det VAR svårt!) så garva dom å ba: + 3 , hahahaha! .. taskigt :( XD asså + 3 stiog på kartongen vid åldersgräns typ ^^ ivf, sen åkte jag klatra å johan till centralen vid kvart i 1. Så kommer vi till sergels torg och missar preciiis bussen. Men som tur var kom det en eftere en halvtimme igen :P

Jag måste bara säga: att alla typ säger att jag e rasist när jag säger att invandrare är högljudda och lixxom tror att dom är bättre än alla andra (inte ALLA!) men det stämmer fan. Igår på bussen vare värsta gänget med dom som var skithögljudda. Åsen gick det på en invandraré och då mötte han en svensk i gången  å han ba: TARE LUNGT VAFAN! men svensken sa ingenting? :P Så lixooom, jaa whatever :P Jag är iaf inte rasist jag ville bara påpeka att dom är rätt jobbiga ^^

Sen vid halv 3 kom jag iaf hem tillslut :P det var typ min kväll :P XD pussbajs (fan vad långt inlägg det blev btw ^^)


Kommentarer
Postat av: carro

Haha , jag håller med dig , invandrare är JOBBIGA ! iaf dom som inte kan bete sig normalt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback