midsommardagen.

heej.
Igårkväll kom Josse till midsommarfesten, det var bra för mig för då slapp jag skämmas när dom vuxna skrattade så det hördes i hela området. Visserligen sprang jag runt som en fem-åring och lekte tjuv och polis, sardinburken osv :P haha. men när Josse kom så spelade vi kubb lite, sen tvingade vi Lollo att gå ut fast hon hade pyjamas å sånt på sig redan ^^ Vi gick till skolan och egentligen skulle vi gått upp på taket men jag vågade inte klättra upp :( fan det var faktiskt läskigt, blev typ helt darrig ^^ så vi satt d'är nere och planerade vårt kollektiv! LÄNGTAR! :) sen gick Lollo hem, när Anna och Viktor kom. Vi gick hem till viktor då och gjorde inget speciellt. Sen var klockan typ kvart över 2 eller nåt så då gick jag å josse hem :P somnade vid typ 4. Idag har jag inte hunnit göra så mkt utom att äta frulle och duscha. Nu ska jag börja packa tills imorn åsen ska jag väl möta Josse, åsen cykla hem till Lollo å hämta en grej ^^ Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback