TRÅÅKIGT.

jag har skitatråkigt. Och kan du förfan sluta hacka på mig?! Jag vet att jag har mina brister och jag kanske rent utav är en nolla i dina ögon. Men jag orkar inte höra dina kommentarer ringa i öronen HELA dagarna! "Du är så dåligt på allt *fniss* "Vad tjock du har blivit, speciellt dina lår" , " alltså egentligen är du ganska ful"

SERIÖST? Visserligen vet jag att det är sant (utom att jag e dålig på ALLT, det e jag faktiskt inte). Men du behöver inte tala om det för mig bara för att du har så jävla bra självförtroende, du är så JÄÄÄVLA fjollig! Kan du sluta börja fnissa när du förlämpar mig åtminstone? Är du värsta glad för att du lyckas göra mig ledsen och arg eller? Gillar du att se mig svag och tillbakadragen eller vad fan är det?!? Varför får du aldrig nog? Måste du hacka 24/7 på mig för att stå ut? Jag fattar inte att du KAN säga såna saker. Jag skulle ALDRIG säga till dig att du typ feta lår om jag visste att du hade komplex för det! Din lilla jävla fittunge jag orkar inte med dig! Du är FÖR självsäker! PALLA!

Ska bli skönt å komma härifrån ikväll iaf :) fotboll, grilling och bästaste människorna på jorden <3

Kommentarer
Postat av: carro

vem hackar på dig ? den jäveln ska få x )

2007-06-06 @ 18:49:17
Postat av: Joakim

Vem är den "trevliga" människan? :O
Ska han/hon ha stryk eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback