Who's gonna catch me when I fall?

Hej!
Idag är jag happylicious :D Haft en väldigt slapp (men dock så trevligt XD) eftermiddag!
Åkte hem från skolan tsm med Klara vid halv 12-tiden (var tvungen att äta gratis mat först ^^ slutade egentligen 11). Väl i rönninge luffade vi på en bänk och träffade Kakan. Han hade jacka på sig å sedan sa han : "fyfan vad varmt det är!" (Y) Sen gick han å Jag å klara fortsatte att sitta där. Sedan gick vi till skolan å hälsade på Åsa, Lasse å anbritt :D XD men det var jättetrevligt´. Åsa berättade att hennes syrra eller nåt hade badat i lockness-sjön å sen ba: "alltså, dom borde ju tänka sig lite för, jag skulel alfdrig våga tänk på ODJURET lixom" hahaha XD sen sa hon att hon inte var någon "tältar-människa" (vi pratade om Arvikafestivalen) ådå sa hon: "Tänk om det kommer en BJÖRN eller nåt" hahahaha underbara människa XD åsen fortsatte vi prata lite om festivaler åså å Annbritt ba: "jag är nog ingen festivalmänniska" man ba: NEHE?!?! hon e ju lixx 60 eller nåt XD hahahah. Sen sa lasse nåt kul skämt som jag inte minns :( :P

Sen när vi hade vart där i 2 timmar (!) så gick vi till stn å mötte Lollo. Vi satt på uteserveringen på fiket i två timmar. Och hann se en hel del underliga människor. Det var en tjej som verkade lite konstig som satt vid bordet breve oss. Å när lollo sa "undrar hur det skulle kännas att bada i glass" så glodde den där tjejen på henne, asså verkligen RÅSTIRRA XD höll fan på å börja garva på mig XD hahahaha. Sen gick vi tillslut hem till oss själva å nu har jag lixx tråkigt :( men om en halvtimme börjar extreme home makeover :D haha, äälskar.

Jag hatar när du tar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback