39 grader :(

Första gången på typ år och dar som jag e hemma pga att jag är fysiskt sjuk ^^ När jag gick upp imorse snurrade allt som fan och mitt huvve kändes som värsta svullobomben typ ^^ så jag gick å kolla om jag hade feber å då hade jag typ 39 grader! så jag gick å la mig igen och sov till klockan 3 xD sen gick jag upp , kollade på Saw2 och annars har jag inte gjort nånting idag.
Frukost: -
Lunch: -
Mellis: ett knäckebröd (35) ett glas mjölk (100)
men bla bla , anledningen till att jag äter så lite e för att jag är sjuk. Ska äta bättre när jag blivit frisk sen ^^ 

I miss you, miss you so bad.
I don't forget you, oh it's so sad.
 

Kommentarer
Postat av: Eva

shit e du oxå sjuk, har oxå 39 graders feber! Inte kul asså! krya på dej gums <3

2007-03-05 @ 17:54:22
Postat av: caroline

Oj :O haha jag kanske har smittat er `? Förlåt

Postat av: Ellinor

Usch då, tråkigt att vara sjuk. :/ Krya på dig! (L)

2007-03-05 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback