att förlora dig var som att kapa ena handen.

God morgon.
Jag är hungrig men vi har inte ett skit att äta hemma. Åt en fucking bulle till frukost. Och jag missar ju lunchen i skolan på fredagar. Så jag kommer inte att få äta förrän vid 4 idag! Jisses, jag kommer dö. Får nästan slösa bort lite pengar i cafeterian i skolan. Men jag ska ju lixom köpa cigg idag åsen ska jag fika med Eve så det kanske inte räcker för jag har bara 100 spänn :P hum, får väl äta knäckebröd innan jag går till skolan. Idag har jag bara två lektioner å sen är det LOV! Shiiet, vad skönt det ska bli. Och jag kan inte beskriva hur mkt jag längtar till sommarlovet , gaah. Jag ska göra såå mkt kul :D funderar ¨på att ringa till telge hunddagis å fråga om dom behöver nån hjälp i sommar typ ^^ aja, min ena kanin (DEN SNÄLLA) rymde imorse XD haha cp grej asså. den ba hade öppnat luckan. Kanske för att vi haft den där buren i typ.. 8 år XD aja den kanske kommer tillbaka nån gång ^^ nu ska jag .. inte skriva mer för jag kommer inte på nåt. pusshej

THE BEST OF YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback