Baaajs

Jag längtar INTE till sommarn. inte inte inte. ÅNGEST! Våren längtar jag till, mkt mkt :) Men inte sommarn, åååh fan :( vill inte. Alla kommer bli äcklade å typ glo på mig . fan vfr är jag så fet för >< fkdotgfdgfkh
Idag har jag promenerat en timme och hoppat studsmatta 15 minuter. å andra sidan har jag ätit massa onyttig äckelmat så spela roll. och mer kommer det bli eftersom jag har den där "dagen-är-ändå-redan-förstörd.känsla" BAJSBAJSBAJS.

Jag hör dig viska om väninnan
som vågat språnget över bron
i din version blir hon hjältinnan
som om det handlade om mod 

Jag blöder för er nu
det går över, det går över,
det går aldrig över... 
Jag behöver någonting nu
som bedövar, som gör att det går över

Kommentarer
Postat av: Klara

Det här känns smått meningslöst eftersom du inte tar åt dig ändå: Men du ÄR INTE FET, du är lagom.Fetma är typ..öhm..min morsa ;). Älskling, även OM folk skulle glo eller tycka det så är det deras jävla probelm att de har blivit hjärntvättade av denna helt vrickade världen.För att citera Harry Potter(haha) "Det finns folk som kommer fördömma dig men de är inte värda att bry sig om"
Du kommer alltid vara finast, önskar att du förstod det själv, älskar dig <333

Postat av: Louise

Du har en fin kropp. Den fungererar som den ska. Du har former på rätt ställen och den är sexig. Inse människa att du är fin som du är!

2007-03-11 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback