Dagarna rinner, åren bara försvinner

Hej. inte lika glad idag som igår :( men en sak är jag glad för: Jag fick äntligen kameran! Eller fick låna den. Så idag har jag bara lekt lite, tagit bilder i skogen härutanför några stycken. skitroligt. tog en som jag blev rätt nöjd med faktiskt :) Lägger upp senare.. funderar om jag ska ta lite bilder i stallet å lägga upp allt samtidigt *-) asså jag vet inte hur jag ska göra imorn, för jag e lite halvledig. Först skulle folk ha historiaprov ådå behöver inte jag komma eftersom att jag blir särbehandlad (på ett bra sätt) men un har dom flyttat det men jag kan ju låtsas som att jag inte visste det. Men å andra sidan fick jag min frånvaro-rapport idag och jag har 22 % frånvaro :S hehe :P Det var äkta pinsamt för jag satt i cafeterian med  Steff idag när vi hade 2 timmars håltimme typ åså hade jag lagt rapporten på bordet åså kommer nåra av hennes killkompisar å¨dom ba: SHIIIET vems ede här? jag ba: heheh,. min xD å sen kommer typ två till å BÅDA ba: OMG; vems?!?! :P haha  .. hursomhelst.. jag å Steff gick ut sen åså ser vi en liten hund som srpinger lös på vägen :O så vi ba shiet å den hade inget koppel eller nåt å ingen ägare var där.. så vi springer efter den å försöker fånga in den men den va skiiiitsnabb. å mitt på vägen oxå, bilarna kör som dårar där :P Men vi fick iaf dagens motion vi sprang enda till huddinge vafan, haha. sen tappa vi siktet å gick tillbaka. när vi nästan e framme ser jag att jag har tappat tiger från min väska så vi går tillbaks å jag har tappat läääängst bort:P lite irriterande men aja..
sen hade vi engelska å bild å sen lunch, då köpte jag å steff mackor i cafeterian å hade picknick i det fina vädret ;D sen mentorstid å sen sluta jag såklart :D så nu funderar jag på att göra mig nåt mellis *-) pussbajs

Det händer alla, det vet ju alla
jag trodde aldrig att jag skulle falla.
Det gick så lätt och sen så fort
som att passera nån sorts himmelsport.

Kommentarer
Postat av: Louise

Synd att du inte var lika glad den där dagen...men det lät endå som en okej dag.. men liksom 22% är inte det typ max? hehe aja skit samma... vart är slutcitatet ifrån? puss puss

2007-03-14 @ 15:44:59
Postat av: Louise

När jag skicka den där kommentaren så sa datan: "vi misstänker att detta inlägget är ett spam var snäll och fyll i bokstäverna nedan" haha lite roligt :P

2007-03-14 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback