FAAAAN :'(

Det funkar fan inte!!! nu på kvällen har jag ätit massor!! ALLTING E FÖRSTÖRT! AAALLT! Allting är meningslöst och självmordstankarna har krupit in i mig igen. Inte för att det gör mig nånting. Jag har en vän som är ärlig. som säger rakt ut: ja, du är tjock, ful, misslyckad och alldeles värdelös.
Hoppas på att bli ett med min vän nån gång framöver. Vet inte hur länge jag orkar med detta.


Syrran: trots att vi bråkar mkt och att du är världens bitch så har vi ändå så jääävla roligt när vi e sams. Jag vet att du aldrig skulle svika mig. Du är bäst min lilla gumma :) <3Tidigare idag hade jag bara en enda tanke i huvudet: spelar ingen roll hur jag ser ut, vad jag väger eller hur bra jag är, BARA JAG FÅR VARA MED DIG! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, jag ska säga dig att jag tycker att jag är för tjock! jag menar jag ser dubelt såstor ut som alla andra! och mina höfter är enorma! spelar ingen roll vad jag gör! jag har slutat att äta vissa saker, och jag får dåligt samvete om när jag äter typ glass,:( hmm, *djup suck* vad ska jag göra med mitt liv? egentligen???

2007-03-08 @ 21:55:33
Postat av: louise

du och din syrra är verkligen söta tsm.. som när vi åkte hem från vemdalen hahaha knäppgökarx)

2007-03-10 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback