fkglmnkfnhfg

gomorron
igårkväll var jag som sagt med Eva och Josse. först fick jag å josse vänta på eva vid station i typ 1000 år (10 minuter) ^^ sen gick vi till konsum å köpte läsk XD sen bestämde vi att vi skulle gå hem till Eva så började knalla dit. hemma hos henne började vi först tända ljus, dricka lite XD sen gick vi ner å kollade på hjälp en kvart, efter det bakade vi en drömtårta åsen gick vi till hons rum igen.. där fikade vi å drack ännu mer , ^^ sen efter ett bra tag bestämde ci oss för att gå ut en liten stund XD så vi började gå på trottoaren åså kör det förbi en bil SKIIITNÄRA trottoaren å precis när den kör förbi å är breve oss så tutar dom som fan och typ skriker :P vi blev skiiiiträdda (särskilt Josse XD) sen efter typ nåra sekunder kommer den tillbaka från andra hållet! för den har typ vänt efter kurvan, sen kör den förbi oss, vänder igen och börjar skratta värsta häxskrattet när dom åker förbi (fortfarande lika nära och lika fort) XD asså det var skumt , haha. sen när vi kom in fortsatte vi (jag?) dricka ännu mer XD haha. men vi hade iaf skitarolit. å vi spelade In i stallet oxå :P det var ett tråkit spel :D och jag förlorade som vanligt.  gjkfhjghjk

do you waaaanna be my fjoooortisboy?  

Kommentarer
Postat av: klara

Åhhh drömmtårta :O så jävla gott, nu blev jag sugen på att baka :P
Haha knasiga snubbar, men det var nog för att ni 'r så snygga :)
Puss sötaste(L)

2007-04-01 @ 11:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback