För mig var du den enda.

Jiha, internet har vart paj i ett och ett halv dygn men nu jävlar. det dåliga är att jag inte kunde blogga förut när jag var glad. För nu är jag inte glad längre :P och jag måste sova men jag måste verkligen blogga först åsånt :P Jocke sa just att jag var bra på det XD hursomhelst, igår var jag med Jalle oskar klara och lollo, vi kollade på OC typ. Idag har jag ridit med Klara det var skitakul :D bilder på bdb :) broder-daniel heter jag där nu för dom som inte visste ^^ iaf, vi red hallingerundan och galoppade fort fort ^^ första gången fick jag värsta kicken som jag alltid får att galoppera fort som fan :) fast andra gången var jag bakom Prima på en grusväg å det skvätte sten som utav helevet i mitt ansikte så jag blundade å kolla ner å hoppades på det bästa, sen när jag skulle kolla lite så läget va under kontroll så märker jag att Alex är i arslet på prima å precis försöker springa om XD haha det var skitkul utom att det gjorde ont med alla stenar ^^ Sen när vi kom hem mockade vi typ åsen åkte vi hem. åt som en häst (hahahaha) när jag kom hem, var skitahungrig, är inte van att anstränga mig sådär mkt XD (tydligen inte Alex heller han var assvettig typ :P) .. sen badade jag bajslänge tills Julle ropar att OC börjar, så jag var tvungen att stressa upp ur badet, duscha av allt skum å sätta mig framför tv:n blöt och kall!

Igår köpte jag Linas kvällsbok 1 och 2. den e rätt jobbig och jag känner inte igen mig ett skit som alla säger att man ska göra.. "plötsligt kände jag ett pirr i muffen och ville bara ställa mig mot ett träd och gnugga mig mot det" WTF?!?!? haha :P Ganska pinsamt att läsa den där men aja, lite kul är den iaf.. har köpt två linnen oxå, och två par leggings, och en "tiara" :p skitgullig tkr jag inte för att nån annan tycker det men jag skiter iii :D D så det så! jag tror jag måste sova nu.. puss hej

I remember the smell of your skin
I remember everything, I remember all your moves
I remember you.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha, Världsklass som vanligt!

Postat av: KLara

Haha jag märkte inte att du var så nära :P. Men det var kul =). Haha den boken verkar kul,ska nog ta och läsa den nån gång^^

2007-03-26 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback