hahahha XD

åh vad pinsamt! pappa hämtade mig his Eva vid halv två och det är helt uppenbart att jag är lite lätt påverkad av Evas vodka :P
T: kan du skussa josse till den där tunneln (börjar förklara)
P: va? var då?
T: amen du vet blablabla
P: har du druckit eller?
T: nej. jag är bara trött och flummig
P haha, det tror jag inte på
T: men det är saaaaant!!!
P mm..
T: meh klockan är ju 2! inte så konstigt? kunde du skussa henne dit?
P: ja, det är klart

sen sa inget mer om att jag var "full" haha det var lite kul , men hoppas han inte nämner det imorn ^^ hursomhelst var jag hos Eva med henne och Josse, vi hade sviiinroligt! eller iaf jag hade det :P pratade en jävla massa om bajs och diaree (jag sa nog mest saker :P) åsen snacka vi om köttbulle och spagetti på outsiders XD en ENOOOORM kvinna som va tsm med världens spinkigaste klílle :P ohohoh, jag garva som utav helvete XD öh, btw, vill nån ge mig sex? XD hahahahah det där var nästan lite seriöst XD shiet jag dör. jag tror jag fortfarande är påverkad- kaN INTE skriva så bra åsådär ni vet XD hehe. Jag är skitsuugen på att läsa min bok nu, linas kvällsbok 2. så jag ska typ fixa mig åsen lägga mig å lääsa. skriver mer imorn om vad vi gjorde igår, och massa kons´tiga men roliga drömmar jag haft senaste dagarnra. En handla en del om dig Ellie ;D 

smek o knull :) jag älskar er alla så otroligt mkt. Sommaren 07 kommer bli suuper (vi ska supa som fan å den kommer bli superbra XD gahahahahahah dampbarn gå å lägg sig innan lyckan försvinner å du ligger å gråter. GODNATT!)

Kommentarer
Postat av: Eva

haha ja hade oxå feta kul, hehe roligt att din pappi märkte, men hoppas han inte blir arg.. fast de e ju typ inte så mkt å bli arg för egentligen.. å ja vill se de dära outsideravsnittet :P
älskipälsk

2007-03-31 @ 10:34:29
Postat av: Ellinor

Då får du berätta för mig vad du har drömt! :D

2007-03-31 @ 16:42:40
Postat av: klara

Haha, tror det märks ganska bra när du är full, så det var inget under :P

2007-04-01 @ 11:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback