I'm lost without you.

Hejsan
Är hemma idag. Fan jag måste sluta skolka seriöst. Men lixom jag var hos läkaren åsen orkade jag inte åka till skolan för att ha en lektion , bild lixom?! Och var rätt shakig oxå. Höll på å få panikångest därinne (fan jag får det rätt ofta nuförtiden) så jag fick nån lugnande grejs.. :S funkade iaf, lyckades andas normalt typ :) sen åkte jag hem iaf , åt lite lunch, satt och grina till extreme home makeover xD Asså jag grinar typ varje gång jag kollar på de xD
Jag har tråkigt som fan. Vid halv 5 ska jag åka till stallet, måste åka kommunalt vadfaaaaan. ORKA! men får skuss hem iaf, alltid ngt. ååh, ankan tvingar mig att ta bort en kommentar som hon skrivit i bdb å min internet e uppknullad så jag måste logga ut från bloggen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback