Jag stod bredvid och såg hur allt bara vände.

Hejhopp
Idag var det skittrist i skolan. På vägen hem möter jag Lollo på perronen i rönninge. Som vanligt har vi suttit några meter ifrån varandra för att sedan ses när vi går av :) Så vi gick iaf och fikade åsen gick vi hem till henne i ovädret. Vi hade sviinkul men tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigt och hon behövde plugga också. Men vi kollade i en gammalkompisbok (jag dooog av garv xD) åsen satt vi lite vid datorn å garva lite till xD Juste innan det gjorde vi kaffe också! Lollo kommer bli en kaffemänniska, moahah :) Men erkänn det ÄR ganska gott om man tänker efter (A) Nu ere tydligen käk här hemma, pusshejs

Jag skämms för att be, jag skämms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra.

Kommentarer
Postat av: Louie

Jag hade också asroligt! :D hihihi jag måste erkänna det var rätt gott faktiskt :$ älskar dig! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback