Måste sluta drömma.

SHOOO
Idag mår jag lixom rätt bra :) hih. Inte för att jag har nåt att berätta.. Har vart i skolan idag, yey! Hade matte och fick en utskällning igen. Jag får det typ varje dag :D -.- Sen på matten var jag inte med, men Kenneth verkar typ.. älska mig ^o) så fort jag inte vill göra nåt så ba: neeej asså du behöver verkligen inte och bla bla XDD aja det är ju bra att nån lärare gillar mig iaf :) Sen hade vi medicin och det var skiiitkul! Vi gjorde HLR på såna där dockor (som för övrigt kostar 20 000 spänn! det är för att det lixom ska funka som på riktigt när man andas i dom XD) Åså sluta vi typ en timme tidigare å jag skulle hämta Axel å Fia på dagis ganska mkt senare så jag gick ut å rökte för att ha nåt å göra :P Sen orkade jag inte vänta så jag kom å hämta dom tidigare :) Felicia blev sketaglad typ :P

asså lixom idag var rätt bra dag för 1: jag har gjort en läxa. och 2: Jag skulle skära upp en macka och den blev helt PERFEKT! asså jag blev äkta glad för lixom dom brukar alltid bli snea eller för tjocka typ, men den blev lixom skiiiitbra :DDD Bästa mackan jag nånsin har skärt :D thihi. Nu ska jag sova e trött som arsle (I feel like a perfect arse, hahahahah XD)

Och alla känslor slog å sprängde
hela vardagen full med hål
i en tid då inget hände
i en stad som alltid sov

Kommentarer
Postat av: Louise

kan man va mer söt eller? "Bästa mackan jag nånsin har skärt :D " HLR känns värsta bra att lära sig..funderade förrut på att gå röda korsets kurs... ha det så bra syns imorgon!

2007-03-22 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback