sick of being sick.

hejsan, jag är egentligen skittrött men jag har något slags behöv av att blogga varje dag så jag tänkte bara skriva lite kort. Sorry för mitt inlägg igår. Panikångest senare as always. hursomhelst, idag var jag hemma, satte upp stidsmattan faktiskt. hoppade lite, ätit mkt idag :( efter middagen spydde jag. dumma mig. menmen, efter det hade tydligen Carro nånting hemma hos sig som man inte fick komma till så jag kollade på vänner med Klara och patrik :) tur att man har nån iaf ;D Fast jag förtjänar egentligen inte det men aja...
nu ska jag dra in till um å¨skriva av mig lite skit , sen sova. hejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wtf Kakan blev jue sur :S jag fick jue inte ta in fler personer sorry ^^, desutom så skulle jue du vara hemma hela helgen ..

2007-03-10 @ 17:34:55
Postat av: Tove

Ja alltså hemma i rönninge typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback