Tomhet

hej hopp
Idag hade jag en lektion (som igår :)) det var historia och extreeemt tråkigt så jag dog lite. Det blev typ nästan bråk i klassen pga en liten fjuttsak om vi skulle byta mattelärare eller inte. Asså seriöst vissa fick VÄRSTA dampet för att det gick runt en lista vad man tyckte å jag fattar bara inte vad det är för fel på vissa människor! Ska bli skönt att lämna den där klassen (utom vissa :P) nu är jag nästan säker på att jag byter till rönninge trots allt. eftersom att mitt hat mot rektorn och vissa andra växer sig större för varje dag! och dessutom är jag morrontrött . :P

Efter historian gick jag iväg till bussen å har totalt glömt bort att min klocka går lite efter så jag ser bussen och får springa som en jävla idiot men jag hann iaf :P Nu ska jag typ glo på film ^^

Torsdag: 10.00 matte, 11.10: gympa .. 12.10 slutar ^^
Fredag: 12.35 engelska. 13.50 svenska. .. 14.50 slutar ^^
LOOOOV :P

Kommentarer
Postat av: Joakim

Totalt onödigt att göra en så stor grej bara för ett papper.......jag åkte för övrigt på värsta utskällningen sedan av bitr. rektorn...=S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback