ville inte, borde inte, skulle inte.

HEJ!
Idag har varit en rätt bra dag iaf efter skolan :)
I skolan hade vi först matte och jag HATAR SÄÄÄÄÄÄRGAAAAY! Jag å Niko (NIKO LIXOM) kommer 10 minuter försent å han öppnar dörren:
Särgay: ni är försenade..
Jag: aah tåget var försenat
Särgay: aha, krashade flygplanet oxå?
ni kommer säkert garva men det var fan inte roligt. JAG HATAR HONOM! kul att man bli tagen på allvar lixom, det VAR fan försenat.. horgubbe.
Sen på gympan spelade vi volleyboll och jag fick skiiitont i armarna för jag suger på det där så jag ville inte vara med sen för jag skulle bara förstöra för laget lixom. Så kommer Kenneth å typ tvingar mig att vara med. Mår fan psykist dåligt av det, helt seriöst. Han brukar aldrig tvinga mig att vara med men jo, nu så gör han det när jag VERKLIGEN inte vill :( men sen slutade vi iaf, för vi har fältstudier på medicinen och har därmed inga lektioner.

Så jag och Anna slängde i oss påsklunch (anna slängde i sig och satt sedan och stressade mig XD). Sen åkte vi och mahmoud in till söder och gick till.. nån sorts BUP. Där pratade vi med två psykologer och det var riktigt intressant. Vi snackade med dom i typ 1 och en halv timme. Vi gör ett arbete om melankolisk depression. Verkar läskigt. Sen åkte vi hem. när jag gått av tåget fick jag plötsligt lust att gå en omväg hem för att få en promenad XD så jag går uppför centralvägen och så ser jag en av våra bilar åka förbi mig! Så jag ringer till mamma och ba: MAMMA! Du körde förbi mig!! hon ba: öh, var är du? jag: PÅ CENTRALVÄGEN! hon ba: jag åkte inte ens där, men jag ser dig för jag åker förbi den vägen nu, ska du åka med? .. självklart blev det ingen promenad. Det var visst pappa som körde förbi utan att ens känna igen mig -.- dumhuvve :P men nu e jag iaf hemma och bdb funkar som vanligt inte -.- jag som tog två bilder över en fin sjö idag :D hum, dom kanske inte var så fina på bilderna men irl var det bajsfint :D det var utanför bup, för vi satt där å sola lite innan vi gick in. SKITVARMT! och vattnet där glittrade jättemkt :) aja, nu vill jag hoppa lite studsmatta fetersom det inte blev nån prommis :P pusshej!

Sommaren e här å solen skiner,
lutar mig tillbaka njuter av livet
knäpper en bärs å glider ner på stranden
sommar i sverige, vi älskar det här landet
släpp alting du tänker på, njut av tiden.
  (gillar den låten :P)

Kommentarer
Postat av: Miss E !

Vad har alla roliga männsikor för sig idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback