You're breaking my heart.

Blev familjemys framför melodifestivalen. Vi hade riktigt roligt! Christian Luuk är fanimej min idol. (efter Ola Salo, jag har blivit kär i honom, har ni sett när han ler eller?! hahaha) hursomhelst, garvade hela showen åt skämtet i början:
Idag delade dom ett ut ett pris till Världens finaste väder
Och priset gick till... : Fint väder!
hahaha klockrent asså ;D fan min humor lätt!

Bidragen då.. ganska nöjd med vinnaren, hejade nog mest på Måns men det kommer gå bättre fö r the ark i finland I guess .. men jag fattar inte vfr Sanna Nielsen var med. Jag å pappa satt å snacka om hur dåligt, töntigt och USELT hennes framträdande var!  Låten sög, arrangemanget sög, HON sög. Jisses :P
(Jag diggar Marie Lindberg, har laddat ner låten just, den är fin. Saknar dig)

Du stryker fingrarna lätt mot min kind 
och i ett ögonblick, då allt står still
så får jag en chans att säga
allt det jag aldrig sagt.
så får jag en chans att ge dig
allt det du aldrig haft.. men jag är för feg.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha Luuk är så skön x). "Dåliga" skämt äger vafan! Annars är melodifestivalen ganska segt, ont om bra låtar:P
Höh..Puss(L)

Postat av: Anonym

Jag heja också på måns! han är så sexig i sin tajta kostym :D

2007-03-11 @ 18:48:42
Postat av: Eva

nä måns e en tönt! tycker oxå the Ark va bra, fast låten va inte super dom har lugnt gjort bättre. men men puss

2007-03-13 @ 15:24:10
Postat av: Eva

nä måns e en tönt! tycker oxå the Ark va bra, fast låten va inte super dom har lugnt gjort bättre. men men puss

2007-03-13 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback