300

tjah.
Igår var jag på bio och såg 300 :D den var bra faktiskt!
Jag, jalle och Eva tog 18.03 tåget åsen gick Oskar på i huddinge å vi mötte Miriam i stan men iaf :P i rönninge när tåget kom så mötte Jalle william och då satte dom sig i sista vagnen men vi skulle möta Oskar i 2:a vagnen så vi satt i olika vagnar fett långt ifrån varandra. Och jalle visste inte ens vart vi skulle så han gick av på söder!! .. å när han märkte att vi inte var på stationen så gick han till biografen för vi kanske var där?!? Och så hade han ingen mobil heller -.- men vi trodde ju att han skulle åka tillbaka så vi väntade på nästa tåg typ 10 minuter men han kom inte med det heller så då sket vi i honom å gick :P men sen när vi vart på bion i typ 5 minuter så kommer han dit! :S jävla pucko alltså XD iaf, så då gick vi till donken och svullade, det var gott Xd fast Eva fick gå å klaga på sin mat hela tiden, först smakade hennes Vaniljmilkshake typ blåbär så då fick hon en ny (det där hände för mig också en gång men jag fick fan ingen ny!!! jag ba: eh det här e inte vaniljmilkshake, dom ba joo: jaba: men den smakar typ blåbär... dom: vi har inte ens blåbärssmak!!!!!) iaf, sen när hon kom tillbaka upptäckte hon att det bara va 5 nuggets i hennes låda så då var hon tvugnen att få en ny å då fick hon två för mkt XD fast det klagade hon inte på iof men endå :P

Sen hade vi endå massa tid kvar tills bion började så vi åkte till Hornstull elelr nåt och tillbaka, det var tråkigt. :P Men ivf filmen var typskitbra. Fast Mickis ringde mig mitt i filmen och ville gå på promenad med mig XD haha det gick ju inte så bra. sen efter filmen skulle jag, miriam och jalle gå på toletten så då tappade Eva och oskar bort oss och jalle tappade bort mig å miriam XD men sen hitta vi varandra tillslut igen XD

Efter bion gick vi hem till Jalle och chillade lite (utom eva som gick hem :@ :P) sen vid halv 3 typ kom jag hem och åt hamburgare :) sen satt jag vid datan ett tag och sen sovde jag :) det var en rolig kväll.

Idag ska jag åka till stan om jag hittar nån jävel som kan följa med, jag ska köpa blekmedel och knallblå hårfärg ^_____^ hih.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, ska du färga håret? :D

2007-05-06 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback