hehheeheh

hopas ingen läser detta utom ni i rönninge gänget för då skämms jag för jag e väääldigt wasted nu,. och jag mår väääkdugt dpkigt. men kan intr lägga  mig för det snurrar så mkt, men jag ska nog göra det endå och bara låta bli å blunda så funkare. För jag mår skiiit . Men jag hade en underbar kväll! tack bruder och grabbar ;D

BARRTORPSBRYGGAN! HIHI TREVLIGT.
 fast vet ni.. jag ramlade på cykeln när jag åkte hem och det smärtar :'( fick lite tårar för det gjordre så ont. Min ARM! aja aj aj :'( aj godnatt alla ! pusssss

Kommentarer
Postat av: carro

Thaha , var det folk vid bryggan iaf ? :O :P haha Najs ;D

2007-05-27 @ 14:52:05
Postat av: Louise

naw att cykla när man är full är ingen bra combo :(
ha de bäst!

Postat av: Joakim

Jag utgår att jag inte ingår i Rönninge-gänget, och jag läste detta (A)

2007-05-28 @ 00:25:31
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback