I love to walk in the rain 'cause no one can see my tears.

Hejsan
Igårkväll kunde jag inte somna och jag tror jag var nära att dö. Fick riktigt jävla äcklig ångest alltså. Jag låg bara som vanligt (hade legat å vridit mig i ca 2 timmar) sen så helt plötsligt kände jag mig helt vikktlös och jag SÅG mig själv ligga i sängen helt blek (och mitt ansikte var TJOCKT! som fan!) Jag veeet, det låter helt sinnessjukt men det var iaf det jag såg.
Sedan somnade jag vid 5tiden och gick upp klockan 6. shit alltså.

Idag när jag gick till tåget var det en snubbe som delade ut punkt SE som var typ 40 å han ba: fan vad söt du e, jag känner igen i dig. Vad heter du? å blabla, sen ba: ska vi ta en fika någon dag? Jag ba: eeh, nej jag tror inte det, men jag måste gå upp till tåget (liie) :P hahaha han va fett äcklig.

Sen när jag skulle åka hem satt jag tullinge station å då kom en gubbe å börja prata med mig, tyo var jag bodde och sen hade jag en stjärna på kinden typ å han ba: vad ere där? har du gjort mordförsök? jag ba: neeej :O asså han va helt knäpp :P sen ba: vill du ha lite godis? jag ba: nejtack det e bra. han ba: inget annat? vi kan åka hem till mig å fika? (då blev jag fan lite rädd :P) så jag ba: nej alltså det e helt lugnt :P han ba: okej, men tror du jag hinner med bussen där nere? den går tio över? (klockan var hel! visserligen gick han väldigt sakta men endå!) jag ba: jaa det gör du! han ba: okej vad bra, jag ska bara ta mig en till sup först! XD haha så han drack lite åsen gick han å ba: håll tummarna nu för mig! hahahah helt cp.

det var typ dagens händelse. Och jag blev feeeett glad när jag fick reda på att jag är ledig på fredag!!!! :D :D :D jag dooog! Jefligt schönt asså! åååh jag e jättesugen på negerdeg men det e min nyttiga vecka ju :'( wahaaa. så vad ska jag nu göra. Kolla om vi har lite torkad frukt eller nötter kanske *-) pusshejs!

Vi kan klara det tsm du måste bara lita på mig.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jävlar va folk bjuder dig på fika då :O fan va najs :P Jag har ingen nyttig vecka ja inte.. sen ja kom hem från skolan har jag käkat glass sen tog jag kex och la på choklad på dom :P som om dom inte va söta innan men ja tog iaf ingen dammsugare :D
puss puss

2007-05-29 @ 17:29:17
Postat av: carro

Shet kvinna läskigt förfan , om nån skulle typ fråga mej nått sånt när jag var ensam jag skulle fan börja grina x) :S.. Damn nu blev jag oxå sugen på negerdeg x)

2007-05-29 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback