Jag vill att ni ljuger, säg till mig att jag duger.

image51 

Jag ger upp hoppet, min mage kommer alltid vara äcklig, På denna bilden har jag ätit väldigt lite i två dagar så då ser den endå okej ut (JAG VET FATTA HUR DEN ÄR ANNARS :'() Men jag KAN bara inte gå ner i vikt längre. Eller jag kan men bara typ 5-6 kilo sen börjar jag äta igen ådå går såklart upp. Jag kommer ihåg för över ett år sedan då jag vägde 46! Och vr kanske en cm kortare än nu. Åh fyfan vad härligt det var. Vill tbx dit, men kommer aldrig lyckas. Det e för många kilon :( så nu får jag leva och skämmas över min kropp.

Vaknade halv 12 idag. Gör typ det varje dag :S asså exakt halv tolv. jag kanske har nån sån där väckarklocka i hjärnan. Jag var jävligt hungrig så jag åt två fullkornsmackor med OST! det var då jag insåg att jag aldrig kommer lyckas. hursomhelst. det är typ det enda jag harh unnit göra idag.

Igår red jag och det gick såklart dåligt. Jag tror jag ska sluta rida. Fick ju endå inte stallplatsen och då vill jag inte fortsätta. FAAN! Jag ville det jättemkt. :'(  Jävla horunge varför ska du ha TVÅ hästar och jag INGEN??  åååh jag HATAR allt och alla idag! Vill bara gå och dööö. (iställetr kommer jag väl äta mig feet) skit skit skit daaaaag! :'(

Älskar den här låten.. <3 påminner till viss del om "the old times ^^" vill säga 8-9:an ..
I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well"
"I ate before I came"

Then someone tells me how good I look
and for a moment
For a moment I am happy
But when I'm alone
No one hears me cry

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day

I don't know the first time I felt unbeautiful
The day I chose not to eat
What I do know is how I changed my life forever
I know I should know better
There are days when I'm okay
And for a moment
For a moment I find hope
But there are days when I'm not okay
And I need your help
So I'm letting go

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day

You should know you're not on your own
These secrets are walls that keep us alone
I don't know when but I know now
Together we'll make it through somehow
Together we'll make it through somehow

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback