No one saw trough my games.

åh, jag vet inte riktigt om jag ska se detta om en bra eller dålig dag. Började med att försova mig 5 timmar. Jag hade redan slutat när jag vaknade. Och jag som hade LOVAT att gå till skolan denna dag. Men finns inget jag kan göra. Försov mig ju inte direkt med flit.

Ivf. eftersom jag har fått i mig liite för mkt av det goda på senaste tiden är det här min nyttiga vecka.
Så jag gick upp och gjorde en portion havregrynsgröt med 2 dl mjölk och en matsked sylt. (200) direkt efter det gick jag ut. Jag gick i ca 1 timme, riktigt fort och stannade inte en enda gång (-350). Det var riktigt skönt! Men nu håller jag på att leta efter någon med hund som behöver hjälp med långpromenader eftermiddagar, kvällar och helger. Det går dock inte så bra. Alla har ju bara små fjollhundar som inte behöver mer än ett varv runt huset. Fick veta att åsas nya granne har hund å blev värsta glad över detm. Men sen visar det sig att det är just en sån DÄR liten! Fyfan ge mig en schäfer eller golden eller nåt! Grannens hund är en blanding mellan chihauhau och kinesk nakenhund. Jisses :P

nej nej, om någon känner en hund som är i behov av motion som helst inte bor FÖR långt ifrån mig så SNÄLLA, låt mig få veta det (A) pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback